Hoppa till innehåll

Hur blir det nu då? Hjälp mig analysera min personvalskampanj!

22 september, 2010

Jag sitter och funderar på valresultatet och vart jag ska rikta min energi nu. Både på långsikt och kortsikt skulle jag behöva lite av en plan för mitt politiska liv och hitta en balans med det privata som ofta får stå tillbaka..

Jag lägger därför upp lite frågor som jag hoppas att ni ska svara på för att hjälpa mig utvärdera min personvalskampanj. Snälla svara och hjälp mig bli ännu bättre framöver! Ni kan också använda kommentarerna eller mailen för att skicka mera feedback. Allt är av värde!

Här kan ni även skriva ett meddelande om vad ni tyckte var bra, respektive dåligt i personvalskampanjen.

 

 

Har ni mer ni vill tillägga kan ni göra det i kommentarerna eller genom att maila tiarateamet@gmail.com

Tusen tack för att ni hjälper mig analysera och bli bättre!

One Comment leave one →
  1. nya flickrummet permalink
    22 september, 2010 7:59 e m

    Jag tycker din kampanj har varit jättefin, även om jag själv är lite mer vänster, så har det varit så bra att du varit tydlig mer bredden hos Fi, att det finns liberala Fi-kandidater, liksom att det finns de som är mer till vänster. Det tycker jag varit det bästa med personkampanjer och att flera kandidater från Fi synts i media. Kämpa på -din kampanj har varit bra tycker jag 🙂

Lämna en kommentar