Skip to content

Sista videosvaren för denna valrörelsen – nu är det dags att rösta rosa!

18 september, 2010

Jag misstänkte redan när jag bestämde mig för att ge videosvar på vilka frågor som helst inom 24 timmar att det skulle bli tufft. Att jag skulle få bygga mitt liv runt filmandet och redigerandet. Sanningen är att det jobbigaste varit att ladda upp dem på youtube, filma har varit kul. Och jag imponerad över bredden på frågorna och era djupa tankar. Jag hoppas jag har levererat det ni ville ha!

Här kommer valrörelsens sista videosvar. Men vem vet när jag dyker upp i kameran nästa gång, kanske direktsänd från riksdagen, ni kan göra det möjligt, rösta rosa!

Nu hänger allt på er!

No comments yet

Kommentera

