Skip to content

Rapport från dagens turné

18 augusti, 2010

Det har gått mycket bra idag. Västerås var först ut där jag och Jonas gick ut hårt med torgtal och folderutdelning. Vi passade så klart på att affischera lite också!

Örebro var också lyckat och där var den politiska stämningen lite högre, Lars Ohly var tydligen i faggorna fick jag veta och antagligen som ett resultat av det så sprang det runt en massa MUFFare utklädda till städare  och pigor och delade ut disktrasor.

Jag har däremot oroat mig för att jag smittats av flickvännens förkylning och halvvägs in i talet i örebro kände jag hur rösten började ge efter… Bekymrande. Men nu är även Örebro lite affischerat! Toppen.

2 kommentarer leave one →
  1. 18 augusti, 2010 6:13 e m

    Var rädd om dig!! Käka vitlök, vitkål och ingefära!!
    KRAM!!

Kommentera

