Skip to content

Vad vill du veta i Valstugan 2010?

15 augusti, 2010

Just nu sitter jag och fixar de sista detaljerna på feministiskt initiativs volontärutbildning som äger rum  på måndagsmötet i Stockholm imorgon!

Jag har valt att lägga fokus på de frågor som inte står in våra valmanifest eftersom ni förtjänar att få svar på frågorna som handlar om resten av vårt program, foldern kan ni läsa men hur många väljare plöjer igenom ett 80 sidigt politikprogram men över 500 politiska förslag? Tanken är att ni ska kunna få massor av info om era hjärtefrågor direkt i valstugan.

När utbildningen är klar är tanken att vi ska göra en variant som är tillgänglig för alla på slideshare där ni också kan få en snabbkurs i resten av Fi! Så nu är frågan; vad är din hjärtefråga och vill du veta vad vi tycker om den? Skriv din fråga i kommentarerna så kanske den hamnar i vår presentation!

One Comment leave one →
  1. 18 augusti, 2010 11:16 e m

    Något jag skulle vilja veta (fast inte nödvändigtvis i en valstuga 🙂 ) är lite mer detaljer kring arbetstidsförkortningen. Jag nämnde något om den i en statusrad på Facebook och fick rätt snabbt en hel del svar där det frågades lite om hur det skulle genomföras och finansieras. Jag kikade på er hemsida men hittade inget konkret. Jag kanske bara letade på fel ställe?

Kommentera

