Skip to content

Lite om Fi aktiviteterna idag

15 juli, 2010

Morgonen hinner knappt börja innan jag ger mig av till Hötorget för dagens torgmöte. På talar listan är det förutom jag själv även riksdagskandidat Jonas Göthner.

Ca 1 timme kör vi på innan  solen steker oss för hårt och vi avslutar för dagen och jag ger mig på mission nr 2: förbereda allt inför min Dalarna turné. Jag ägnar större delen av dagen åt att finna en fungerande microfon med sladd och har fortfarande inte lyckats. Finaste flickvännen letar just nu medan jag packar och bloggar innan avfärd. Redan ikväll bär det av till gamla hemorten Avesta. Imorgon 10.00 kör vi igång i Falun och kickar loss personvalkampanjandet hardcore eftersom jag kommer vara den enda riksdagskandidaten där så får jag själv hålla låda i två dagar. Halsen som fortfarande är lite trött efter förkylningen i Almedalen som aldrig riktigt gick över och två dagar av torgtalande får ta sig samman och hålla två dagar till. På söndag är jag torgtalsfri och sedan på måndag kör jag på hötorget igen. Du har väll koll på mitt kalendarium? Det är oftast den bäst uppdaterade källan till mina åtaganden.

När jag kommer hem från Dalarna är det mycket kvar att göra inför årets Pride. Jag inreder tältet och har höga ambitioner! Har du möjligen små soffor, fåtöljer eller annat i möbelväg att låna ut så välkomnas det.. Hör av dig!

No comments yet

Kommentera

