Skip to content

Almedalen avslutad för i år

11 juli, 2010

Alla ambitioner att blogga mycket gick åt skogen, tröttheten är överväldigande. Tiarafeminister och sol/värme kombinationen funkar inte alls. Jag blir en pöl som inte orkar röra på mig. Ytterligare ett argument för att slåss mot Global uppvärmning…

Däremot är jag ganska nöjd med mina prestationer under veckan; här kommer en kort sammanfattning.

Söndag: ankomst, torgtal på Donnersplats. Häng och mys!

Måndag: Folderutdelning, Fi mingel utan alkohol. Mycket lyckat

Tisdag: D-dagen som den kanske ska kallas, Deltog först i morgonens pengabränning, sedan direkt till panel om nya frihetsrörelsen, efter lunch fick jag vikka för Gudrun Schyman i en panel som handlade om Trafikplanering, miljö och genus. Superkul och intressant. Avslutas med mera mingel.

Onsdag: en mingeldag helt enkelt. Torgtalade vid Östercentrum.

Torsdag: Toksjuk helt plötsligt, feber, sömn och naturmedicin löste problemet och på kvällen gick jag en snabbis på Hbtq-fest.

Fredag: Torgtal vid Donnersplats, Fi-mingel om 6 h arbetsdag. Avslutningssamling med Fi för att fira att vi är hetast i Almedalen.

Lördag: Däckad av sol ligger jag mest i vårt hus och följer verkligeheten via andrahandsupgifter.

Söndag: klibbigare än någonsin och med återkommande förkylning packar vi ihop och njuter av Visby innan sen hemresa.

Tack för i år!

2 kommentarer leave one →
  1. 11 juli, 2010 12:52 e m

    Låter som att du kan vara nöjd med din Almedalsvecka!! Härligt!! <3<3<3 //Da Mom

  2. 16 juli, 2010 8:43 e m

    Mycket nöjd!

Kommentera

