Skip to content

Varje helg nytt Fi-äventyr

4 maj, 2010

Just nu känns det som att varje helg har en bit Fi och feminism. Nu i helgen var jag ordförande för Fi Region Stockholms (FiRS) årsmöte, helgen innan var det Feministiskt Forum och denna helg ska jag på media utbildning för kandidater.

Sen har vi börjat med flygbladsutdelningar varje lördag. Vanligtvis på Slussen 12.00 men nu i helgen blir det vid Medborgarplatsen.

Jag hade även tänkt förena nytta med nöje och återuppta mina feministiska powerwalks så jag kommer i kampanjform och får ut mycket information samtidigt. Det finns ännu inte så mycket i folderväg men jag jobbar på text till mina personvalsfoldrar och dessa kanske blir klara lite tidigare. Vi får se vad som kommer först. Känner du för att haka på dessa produktiva promenader så maila mig tiarafeministen@gmail.com.

Läs mer om feministiska powerwalks här!

Vi kanske ses i helgen!

No comments yet

Kommentera

